AEG Bella 7

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG Bella 7 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

willemdrie 19-11-2009
Geschreven voor: AEG Bella 7

Heb deze wasmachine ruim een jaar in mijn bezit gehad en ben heel blij dat ik hem nu niet meer heb, want ik heb er heel erg veel problemen mee gehad!
Wat was het geval? Nou de wasmachine wast prima, alleen er blijven waspoedervlekken op de was achter! Dit is heel irritant en valt helaas niet onder de garantie. Ik heb met mijn vorige wasmachine nooit problemen gehad en met de huidige ook niet, gebruik ook niet te veel waspoeder, of te veel was etc, gewoon alles keurig volgens de gebruiksaanwijzing! Van alles geprobeerd, maar het resultaat bleef bedroefend!
Wat mijn humeur uiteraard niet ten goede kwam, om nog maar niet te spreken over de enorme hoeveel tijd die het me heeft gekost!
De fabrikant behandeld je gewoon alsof het aan jou ligt en stuurt doodleuk een rekening van 120 euro voor een monteur die het probleem niet oplost, maar wel geconstateerd heeft dat er inderdaad waspoedervlekken in de was zitten.
Uiteindelijk na veel aangetekende brieven, naar zowel de verkoper als de fabrikant gestuurd te hebben is de wasmachine vervangen door een andere wasmachine van een ander merk!
Nu is het probleem dus over en ik kan eindelijk weer gewoon de was doen en kijk met een tevreden gezicht naar de was die wel schoon is,gewoon zoals het hoord!

Mr mulder 26-08-2008

er kan veel in!
meer programma's dan nodig.
maakt veel te veel geluid met centrifugeren, aeg gaat langs komen hiervoor.
schijnt dat er andere isolatie inkomt (anti dreun isolatie), de wanden trillen en daardoor lijkt het een helikopter.....
bij wassen is hij heel stil

tea 28-05-2007
Geschreven voor: AEG Bella 7

Machine doet t erg goed. Was is heerlijk schoon en komt er (met juiste programma) echt kreukvrij uit. Heerlijk! Die grote trommel is echt praktisch, maar ook kleine wasjes zijn goed in te stellen. Ben echt blij met mijn 2e AEG!

mirfra 09-01-2007
Geschreven voor: AEG Bella 7

+punt is zeker de grote trommel en deuropening.
(dekbedden wassen is geen probleem meer, het gaat er met gemak in!!)
Daarnaast is het ook bijzonder fijn dat je hem kunt instellen zodat hij kan
draaien als jij dat wilt!!
Jammer is wel dat ik hem hoor centrifugeren.
Dit was bij de oude niet het geval., maar deze maakte ook veel minder toeren.
De gebruiksmogelijkheden zijn optimaal!
Kortom : ik ben heel blij met onze nieuwe aanwinst!!